Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2020Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumersYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020The application of RFM-analysisBezsmertna, Julia; Ponomarenko, Igor
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
2020Актуальність використання CRM-системи для аналізу роботи працівників компаніїПолюшкевич, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Вплив Data Mining на бізнес-аналітикуНедбайло, Н. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Інформаційні технології як інфраструктура цифрової економікиКостинець, Ю. В.
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т. В.
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
2020Значення інформаційних технологій для економічного зростанняДомантович, О. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2020Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампаніїБондар, С. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2020Індивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризміКостинець, Ю. В.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2020Управління персоналом в контексті реалізації цілей сталого розвитку підприємстваШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Особливості Data Science у сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 998