Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Назва: Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід
Інші назви: Вертикальные маркетинговые системы распределения инновационной продукции: зарубежный опыт
Vertical marketing systems for the distribution of innovative products: foreign experience
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: вертикальна маркетингова система
розподіл
інноваційна продукція
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід / О. А. Біловодська // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, м. Харків, 8-10 жовтня 2020 року. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 235-236.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано закордонний досвід використання вертикальних маркетингових систем розподілу на ринку інноваційної пордукції за видами: корпоративні, договірні та керовані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська.pdf442,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.