Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16219
Назва: Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки
Інші назви: Маркетинговое исследование потребителей эко-упаковки
Marketing research of eco-packaging consumers
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: маркетингове дослідження
упаковка
вибірка
споживач
екологічна продукція
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки / О. А. Біловодська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, м. Харків, 28-30 жовтня 2020 року. – У 5 ч., Ч. ІІІ. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 37.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено результати маркетингового дослідження щодо визначення ставлення споживачів до розроблення екологічної упаковки та проведення аналізу їх готовності до змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16219
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_тези.pdf580,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.