Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 461 до 480 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
лип-2020Eco-friendly innovative packaging in trade logisticsBilovodska, Olena
чер-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
тра-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
тра-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
тра-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
тра-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
кві-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
29-тра-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Малий бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
гру-2019Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктівЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку авіаперевезень в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Головачов, І. А.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 461 до 480 з 998