Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 481 до 500 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
тра-2019Роль малих підприємств в сучасних умовахВоловненко, Катерина Володимирівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Веб-сайт як ефективний інструмент інтернет-маркетингу для досягнення стратегічних цілей компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
2019Аналіз міжнародного досвіду застосування інноваційних технологій у продуктовому ритейліБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
гру-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
гру-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
гру-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
гру-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
10-жов-2019Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative productionBilovodska, Olena
лис-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
лис-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
жов-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
жов-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
вер-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
сер-2019The marketing channel structure: A case of chemical industry companyBilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Syhyda, Liubov O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 481 до 500 з 998