Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225
Назва: Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі
Інші назви: Сравнительный анализ позиционирования брендов в гостиничном бизнесе
Comparative analysis of brand positioning in the hotel business
Автори: Біловодська, О. А.
Кравчук, М. О.
Ключові слова: позиціонування
бренд
готель
готельна послуга
брендинг
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), м. Полтава, 24 березня 2020 року. – Полтава : ПДАА, 2020. – С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів підприємств готельного бізнесу в м. Києві сегментів готельних послуг преміум-класу готелів «Хаятт Рідженсі Київ», «Хілтон Київ», «Premier Palace Hotel», «InterContinental Hotels & Resorts».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Кравчук_ПДАА.pdf714,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.