Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКравчук, М. О.-
dc.date.accessioned2020-05-13T20:20:41Z-
dc.date.available2020-05-13T20:20:41Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), м. Полтава, 24 березня 2020 року. – Полтава : ПДАА, 2020. – С. 24-27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225-
dc.description.abstractУ роботі проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів підприємств готельного бізнесу в м. Києві сегментів готельних послуг преміум-класу готелів «Хаятт Рідженсі Київ», «Хілтон Київ», «Premier Palace Hotel», «InterContinental Hotels & Resorts».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectготельна послугаuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleПорівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіuk
dc.title.alternativeСравнительный анализ позиционирования брендов в гостиничном бизнесеuk
dc.title.alternativeComparative analysis of brand positioning in the hotel businessuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorКравчук, Марк Александрович-
local.contributor.altauthorKravchuk, Mark-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2020-03-24-
local.conference.nameФормування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського просторуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Кравчук_ПДАА.pdf714,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.