Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 421 до 440 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
жов-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
жов-2020Оцінювання результативності діяльності служби маркетингуБіловодська, О. А.
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
2020Financial monitoring in the bank as a market instrument in the conditions of innovative development and digitalization of economy: management and legal aspects of the risk-based approachVovk, Viktoria; Zhezherun, Yuliia; Bilovodska, Olena; Babenko, Vitalina; Biriukova, Alevtyna
2020COVID-19: проблеми та перспективи інтернаціоналізації ЗВОГрищенко, І. М.; Кизимчук, О. П.; Шевченко, О. О.
2020Системи управління проектамиКостинець, Ю. В.; Мамедов, Е.; Мамедов, В.; Пховелішвілі, І.
2020Сучасні інструменти майбутнього економістаКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К. О.
2020Сучасні світові тенденції розвитку ринку готельних послугОльшанська, О. В.; Костинець, Ю. В.; Шевченко, О. О.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
2020Особливості реалізації дистанційної освіти в умовах пандемії COVID-19Чубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Уточнення категоріально-понятійного апарату дослідження освітнього процесу в сучасних умовахГрищенко, І. М.; Власюк, Т. М.
тра-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
жов-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
жов-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
2020Економіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2020План-фактний бізнес-аналіз у середовищі Microsoft Power BIШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Шелудько, О. М.
жов-2019Fractal modelling of economic systemsKvita, Galina; Bebko, S.; Shikovets, Catherine
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 421 до 440 з 998