Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 1016
Issue DateTitleAuthor(s)
Jun-2020Сутність стратегічного маркетингового планування та його роль в управлінні підприємствомПархомчук, О.; Євсейцева, О. С.
Jun-2020Маркетингові комунікації у ресторанному бізнесіЖежук, Ю.; Євсейцева, О. С.
Jun-2020Особливості тенденцій конкурентоспроможності товарів та послуг у сфері рекламного бізнесуКременчук, А.; Євсейцева, О. С.
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
Mar-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2020Діджиталізація фінансового секторуПономаренко, Ігор Віталійович; Рудюк, Л. В.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
Sep-2020Використання Data Science для оцінювання ризиківЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
2020Socio-entrepreneurial approach in higher education institutions on the example of inclusive educationGryshchenko, Ivan; Yatsenko, V.
2020Інноваційний проєкт підвищення інвестиційної привабливості підприємствКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Cooperation of business representatives with higher educational institutions within dual form of education as a method of educational innovationYevseytseva, Olena; Kolesnyk, B. O.
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2020Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communicationsBilovodska, Olena; Starostina, Alla; Vovk, Viktoriia; Moroz, Olha; Moroz, Mykola
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 1016