Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 401 до 420 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2020Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communicationsBilovodska, Olena; Starostina, Alla; Vovk, Viktoriia; Moroz, Olha; Moroz, Mykola
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
лют-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
бер-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
бер-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Innovation management of enterprises: legal provision and analytical tools for evaluating business strategiesBilovodska, Olena; Kholostenko, Andrii; Mandrychenko, Zhanna; Volokitenko, Olha
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
гру-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, Olena
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
гру-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
лис-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
жов-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
лис-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 401 до 420 з 998