Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17662
Назва: Діджиталізація фінансового сектору
Інші назви: Digitalization of the financial sector
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Рудюк, Л. В.
Ключові слова: фінанси
цифровий маркетинг
комунікації
блокчейн
машинне навчання
нейронні мережі
штучний інтелект
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Діджиталізація фінансового сектору / І. В. Пономаренко, Л. В. Рудюк // Маркетинг в Україні. – 2020. – № 3 (119). – С. 48-52.
Source: Маркетинг в Україні
Маркетинг в Украине
Marketing in Ukraine
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей запровадження інноваційних фінансових продуктів в умовах діджиталізації. Вивчено особливості використання сучасних інструментів цифрового маркетингу в процесі просування відповідних фінансових продуктів через мережу Інтернет з метою забезпечення оптимальних результатів. Розкрито основні інноваційні технології у сфері фінансів, які дозволяють компаніям забезпечити високий рівень конкурентоздатності у довгостроковій перспективі. Доведено важливу роль соціальних медіа та мобільного маркетингу для налагодження довгострокових комунікацій з цільовою аудиторією. Вивчено роль машинного навчання та штучного інтелекту в процесі дослідження комплексної інформації та сегментування потенційних клієнтів з метою надання їм спеціалізованих фінансових продуктів в рамках реалізації цифрової маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17662
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1606-3732
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf94,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.