Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorРудюк, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-05-20T21:07:34Z-
dc.date.available2021-05-20T21:07:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Діджиталізація фінансового сектору / І. В. Пономаренко, Л. В. Рудюк // Маркетинг в Україні. – 2020. – № 3 (119). – С. 48-52.uk
dc.identifier.issn1606-3732uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17662-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей запровадження інноваційних фінансових продуктів в умовах діджиталізації. Вивчено особливості використання сучасних інструментів цифрового маркетингу в процесі просування відповідних фінансових продуктів через мережу Інтернет з метою забезпечення оптимальних результатів. Розкрито основні інноваційні технології у сфері фінансів, які дозволяють компаніям забезпечити високий рівень конкурентоздатності у довгостроковій перспективі. Доведено важливу роль соціальних медіа та мобільного маркетингу для налагодження довгострокових комунікацій з цільовою аудиторією. Вивчено роль машинного навчання та штучного інтелекту в процесі дослідження комплексної інформації та сегментування потенційних клієнтів з метою надання їм спеціалізованих фінансових продуктів в рамках реалізації цифрової маркетингової стратегії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectблокчейнuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectнейронні мережіuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.titleДіджиталізація фінансового секторуuk
dc.title.alternativeDigitalization of the financial sectoruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Ihor-
local.contributor.altauthorRudiuk, Ludmila-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетинг в Україніuk
local.sourceМаркетинг в Украинеuk
local.sourceMarketing in Ukraineuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf94,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.