Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Назва: Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу
Інші назви: Evaluation of the marketing service effectiveness
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: оцінювання
результативність
служба маркетингу
можливості збуту продукції
показники аналізу частки ринку
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу / О. А. Біловодська // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції до 90-річчя заснування ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовтня 2020 року. – Харків : ХНТУСГ, 2020. – С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): У роботі автором згруповано та доповнено показники, що характеризують ефективність служби маркетингу. На основі аналізу даних показників можна визначити загальну ситуацію, яка сформувалася на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_тези.pdf388,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.