Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Title: Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу
Other Titles: Evaluation of the marketing service effectiveness
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: оцінювання
результативність
служба маркетингу
можливості збуту продукції
показники аналізу частки ринку
Issue Date: Oct-2020
Publisher: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Citation: Біловодська О. А. Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу / О. А. Біловодська // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції до 90-річчя заснування ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовтня 2020 року. – Харків : ХНТУСГ, 2020. – С. 27-29.
Abstract: У роботі автором згруповано та доповнено показники, що характеризують ефективність служби маркетингу. На основі аналізу даних показників можна визначити загальну ситуацію, яка сформувалася на підприємстві.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_тези.pdf388,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.