Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Назва: | Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг |
Автори: | Бебко, С. В. |
Ключові слова: | the market of educational services educational service adapted balanced scorecard the efficiency of the market of educational services рынок образовательных услуг образовательная услуга адаптированная система сбалансированных показателей результативность функционирования рынка образовательных услуг ринок освітніх послуг освітня послуга адаптована збалансована система показників результативність функціонування ринку освітніх послуг |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V77_P243-249.pdf | 342,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.