Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Title: Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
Authors: Бебко, С. В.
Keywords: the market of educational services
educational service
adapted balanced scorecard
the efficiency of the market of educational services
рынок образовательных услуг
образовательная услуга
адаптированная система сбалансированных показателей
результативность функционирования рынка образовательных услуг
ринок освітніх послуг
освітня послуга
адаптована збалансована система показників
результативність функціонування ринку освітніх послуг
Issue Date: 2014
Citation: Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V77_P243-249.pdf342,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.