Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Title: | Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг |
Authors: | Бебко, С. В. |
Keywords: | the market of educational services educational service adapted balanced scorecard the efficiency of the market of educational services рынок образовательных услуг образовательная услуга адаптированная система сбалансированных показателей результативность функционирования рынка образовательных услуг ринок освітніх послуг освітня послуга адаптована збалансована система показників результативність функціонування ринку освітніх послуг |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V77_P243-249.pdf | 342,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.