Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Назва: Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
Автори: Бебко, С. В.
Ключові слова: the market of educational services
educational service
adapted balanced scorecard
the efficiency of the market of educational services
рынок образовательных услуг
образовательная услуга
адаптированная система сбалансированных показателей
результативность функционирования рынка образовательных услуг
ринок освітніх послуг
освітня послуга
адаптована збалансована система показників
результативність функціонування ринку освітніх послуг
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P243-249.pdf342,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.