Кафедра менеджменту (МН) : [2414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1341 до 1360 з 2414
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Процесно-орієнтоване формування і реалізація системи регламентації праці управлінського персоналуЛахно, А. І.; Щербак, В. Г.
2018Управління персоналом для забезпечення ефективного функціонування підприємстваКосюченко, І. О.; Щербак, В. Г.
2018Мотивація персоналу в сучасних умовах підприємництва в УкраїніКоваленко, М. Ю.; Щербак, В. Г.
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2018Використання інноваційних методів в управлінні персоналом організаціїДенисюк, Е. О.; Шкода, М. С.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2018Внедрение инновационных технологий на предприятииАрефьев, С. О.; Чжан, Сюанье
2018Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесуШкода, М. С.; Яковенко, А. О.
2018Improvement of personnel management systems in transnational corporations under globalization conditionsHoque, MD Riyadul; Shcherbak, V.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2018Управління конкурентоспроможністю підприємствКрахмальова, Н. А.; Марченко, О. В.
2018Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
2018Кластерный маркетинг в инновациях предприятияДудко, П. Н.; Чжао, Цзун
2018Удосконалення системи управління збутом продукції підприємстваГончаренко, І. М.; Є, Цзявей
2018Event-технології у виставковій діяльностіГаркуша, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2018Розробка інноваційної наукомісткої продукції і асортиментна політика підприємств легкої промисловостіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Міхєєва, Т. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1341 до 1360 з 2414