Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9569
Назва: Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятия
Інші назви: Впровадження бренд-менеджменту в управлінні діяльності підприємства
Introduction of brand-management in the management of activities of the enterprise
Автори: Линь, Шань
Мягких, И. Н.
Ключові слова: бренд
брендинг
принципы брендинга
ребрендинг
имидж
имиджеведение
принципи брендингу
імідж
іміджеведення
brand
branding
principles of branding
rebranding
image
imagemaking
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Линь Шань. Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятия / Линь Шань, И. Н. Мягких // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 168-174.
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыта роль, значение брендинга, виды его, принципы брендинга и их характеристика, инструменты внедрения брендинга на предприятии. Раскрыта роль бренда в развитии предприятия в современных рыночных условиях, определены полномочия для использования эффективных стратегических и оперативных маркетинговых инструментов, проведения гибкой ценовой и рекламной политики.
У статті розкрито роль, значення брендингу, види його, принципи брендингу та їх характеристика, інструменти впровадження брендингу на підприємстві. Розкрито роль бренду в розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах, визначені повноваження для використання ефективних стратегічних і оперативних маркетингових інструментів, проведення гнучкої цінової і рекламної політики.
The article reveals the role, importance of branding, its types, the principles of branding and their characteristics, tools for introducing branding in the enterprise. The role of the brand in the development of the enterprise in the current market conditions is revealed, the powers for using affective strategic and operational marketing tools, conducting flexible price and advertising policy are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9569
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P168-174.pdf196,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.