Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинь, Шань-
dc.contributor.authorМягких, И. Н.-
dc.date.accessioned2018-07-25T12:13:47Z-
dc.date.available2018-07-25T12:13:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛинь Шань. Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятия / Линь Шань, И. Н. Мягких // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 168-174.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9569-
dc.description.abstractВ статье раскрыта роль, значение брендинга, виды его, принципы брендинга и их характеристика, инструменты внедрения брендинга на предприятии. Раскрыта роль бренда в развитии предприятия в современных рыночных условиях, определены полномочия для использования эффективных стратегических и оперативных маркетинговых инструментов, проведения гибкой ценовой и рекламной политики.uk
dc.description.abstractУ статті розкрито роль, значення брендингу, види його, принципи брендингу та їх характеристика, інструменти впровадження брендингу на підприємстві. Розкрито роль бренду в розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах, визначені повноваження для використання ефективних стратегічних і оперативних маркетингових інструментів, проведення гнучкої цінової і рекламної політики.uk
dc.description.abstractThe article reveals the role, importance of branding, its types, the principles of branding and their characteristics, tools for introducing branding in the enterprise. The role of the brand in the development of the enterprise in the current market conditions is revealed, the powers for using affective strategic and operational marketing tools, conducting flexible price and advertising policy are defined.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectпринципы брендингаuk
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectимиджuk
dc.subjectимиджеведениеuk
dc.subjectпринципи брендингуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectіміджеведенняuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectprinciples of brandinguk
dc.subjectrebrandinguk
dc.subjectimageuk
dc.subjectimagemakinguk
dc.titleВнедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияuk
dc.title.alternativeВпровадження бренд-менеджменту в управлінні діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeIntroduction of brand-management in the management of activities of the enterpriseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЛінь, Шань-
local.contributor.altauthorМягких, І. М.-
local.contributor.altauthorLin, Shan-
local.contributor.altauthorМiahkykh, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P168-174.pdf196,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.