Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9587
Назва: Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економіки
Інші назви: Эффективное использование социального медиа-маркетинга в услових новой экономики
Effective using of social media marketing in conditions of new economy
Автори: Ніфатова, О. М.
Цикал, А. П.
Ключові слова: маркетинг
медіа-маркетинг
соціальний медіа-маркетинг
соціальні мережі
медиа-маркетинг
социальний медиа-маркетинг
социальные сети
marketing
media marketing
social media marketing
social networks
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ніфатова О. М. Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економіки / О. М. Ніфатова, А. П. Цикал // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 291-296.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «соціальний медіа-маркетинг» в контексті сучасного розвитку економіки. Досліджені сучасні методи медіа-маркетингу та вплив на соціально-економічний розвиток населення. Визначено тенденції подальшого розвитку зазначеного напряму в Україні.
В статье проанализировано понятие «социальный медиа-маркетинг» в контексте современного развития экономики. Исследованы современные методы медиа-маркетинга и влияние на социально-экономическое развитие населения. Определены тенденции дальнейшего развития данного направления в Украине.
In the article analyzes concept of «social media marketing» in the context of modern economic development. The modern methods of media marketing and its influence on socio-economic development of the population. The tendencies of further development of this trend in Ukraine are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9587
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P291-296.pdf205,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.