Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorЦикал, А. П.-
dc.date.accessioned2018-07-31T15:50:35Z-
dc.date.available2018-07-31T15:50:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економіки / О. М. Ніфатова, А. П. Цикал // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 291-296.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9587-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано поняття «соціальний медіа-маркетинг» в контексті сучасного розвитку економіки. Досліджені сучасні методи медіа-маркетингу та вплив на соціально-економічний розвиток населення. Визначено тенденції подальшого розвитку зазначеного напряму в Україні.uk
dc.description.abstractВ статье проанализировано понятие «социальный медиа-маркетинг» в контексте современного развития экономики. Исследованы современные методы медиа-маркетинга и влияние на социально-экономическое развитие населения. Определены тенденции дальнейшего развития данного направления в Украине.uk
dc.description.abstractIn the article analyzes concept of «social media marketing» in the context of modern economic development. The modern methods of media marketing and its influence on socio-economic development of the population. The tendencies of further development of this trend in Ukraine are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмедіа-маркетингuk
dc.subjectсоціальний медіа-маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectмедиа-маркетингuk
dc.subjectсоциальний медиа-маркетингuk
dc.subjectсоциальные сетиuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmedia marketinguk
dc.subjectsocial media marketinguk
dc.subjectsocial networksuk
dc.titleЕфективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиuk
dc.title.alternativeЭффективное использование социального медиа-маркетинга в услових новой экономикиuk
dc.title.alternativeEffective using of social media marketing in conditions of new economyuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorThykal, A.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionФінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P291-296.pdf205,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.