Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604
Title: Використання відео як інструмент у маркетингу
Authors: Мулява, Х. С.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мулява Х. С. Використання відео як інструмент у маркетингу / Х. С. Мулява, О. С. Євсейцева // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 18 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 67.
Abstract: Метою роботи є дослідження відео як інструмента у маркетингу задля розуміння головних аспектів його використання.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMISN_2024_P067.pdf363,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.