Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМулява, Х. С.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2024-10-09T12:46:18Z-
dc.date.available2024-10-09T12:46:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМулява Х. С. Використання відео як інструмент у маркетингу / Х. С. Мулява, О. С. Євсейцева // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 18 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 67.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження відео як інструмента у маркетингу задля розуміння головних аспектів його використання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВикористання відео як інструмент у маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-18-
local.conference.nameЕлектромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології-
local.conference.sectionІнформаційні системи. Комп’ютерні системи та мережі. Технології Internet of Things та Smart-системиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMISN_2024_P067.pdf363,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.