Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604
Назва: Використання відео як інструмент у маркетингу
Автори: Мулява, Х. С.
Євсейцева, О. С.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мулява Х. С. Використання відео як інструмент у маркетингу / Х. С. Мулява, О. С. Євсейцева // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 18 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 67.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження відео як інструмента у маркетингу задля розуміння головних аспектів його використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27604
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMISN_2024_P067.pdf363,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.