Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2015Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідженняГригоревська, Олена Олександрівна; Шевченко, В. Р.
2015Директивний маркетинг як частина маркетингової політики підприємстваГригоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.
2015Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексуГригоревська, Олена Олександрівна; Пархоменко, Ю. С.
2015Паблік рилейшнз в маркетингуГригоревська, Олена Олександрівна; Коляновська, В. О.
2015Специфіка маркетингу в банківській справіКоновал, В. В.; Кудрик, О. І.
2015Політичний маркетинг у системі державно-управлінських відносинКоновал, В. В.; Бондар, Л. С.
2015Товарна стратегія і політика міжнародних фірмШарко, В. В.; Михайловська, Я. С.
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2015Мерчандайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємстваШарко, В. В.; Главацька, Н. С.
2015Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвиткуШарко, В. В.; Кононенко, А. С.
2015Цінова політика міжнародних перевезень вантажуШарко, В. В.; Демидюк, М. А.
2015Колір як інструмент мерчандайзингуШарко, В. В.; Бараник, Ю. В.
2015Вплив системи мерчандайзингу на поведінку споживачаШарко, В. В.; Далевська, Л. А.; Цаплюк, Я. О.
2015Вплив мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Пасічник, Т. Г.
2015Маркетингове управління поведінкою споживачів ресторанних послугШарко, В. В.; Романовська, І. М.
2015Типи підходів до розвитку брендів компаніїШарко, В. В.; Корчева, О. О.
2015Особливості впливу елементів системи мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Штурба, О. А.
2015Транспортна логістика як складова частина логістичної системиКоновал, В. В.; Білик, А. В.
2015Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівліШарко, В. В.; Назарук, Т. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)