Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Напрями маркетингових стратегій підприємстваШарко, В. В.; Галузинська, В. Є.
2015Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товаруШарко, В. В.; Григор'єва, О. В.
2015Мерчандайзинг як інструмент просування товару на ринокШарко, В. В.; Юркова, Н. О.; Павленко, М. П.
2015Особливості розвитку інноваційного маркетингуШарко, В. В.; Маніленко, І. О.
2015Вплив Інтернет-технологій на розвиток маркетингуШарко, В. В.; Коренюк, Д. О.
2015Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвиткуШарко, В. В.; Зотько, Ю. Ю.
2015Інноваційний маркетинг у діяльності підприємстваШарко, В. В.; Пляцок, А. Р.
2015Інноваційні технології в системі маркетингуШарко, В. В.; Білик, А. В.
2015Роль мотивації у формуванні ринку інноваційНатрошвілі, Георгій Робертович; Король, О. М.
2015Проблеми розробки концепції маркетингу в управлінні проектамиМельник, В. В.; Околічна, Б. П.; Рідченко, Ю. В.
2015Проблеми удосконалення організації маркетингової логістикиБабіна, Наталія Олександрівна; Пархоменко, А. А.; Стешак, В. Ю.
2015Роль антимонопольного комітету України у врегулюванні маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Виноградська, Н. О.
2015Прихована реклама як загроза маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Геселева, К. О.
2015Essence and significance of rent agreement in accounting processGalatenko, A.; Bunda, O.
2015Сутність і значення договору банківського рахунку в обліковому процесіБунда, О. М.; Трикоза, О. М.
2015Тренди світового ринку томатних кетчупів і соусівБрайко, М. Г.; Теліжняк, Ю. Р.
2015Соняшникова олія: п'ять рівнів товаруБрайко, М. Г.; Куцарева, Т. С.
2015Тенденції світового ринку ігристого винаБрайко, М. Г.; Жук, Д. О.
2015П'ять рівнів ігристого винаБрайко, М. Г.; Христич, А. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)