Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Актуальність дослідження конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарстваГолубьонкова, О. О.; Кураков, Є. А.
2015Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих винГолубьонкова, О. О.; Стафійчук, Д. Д.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2015Маркетингове дослідження споживацьких уподобань при виборі комбікормів для декоративної та співучої птиціМардар, М. Р.; Пономаренко, Т. Р.
2015Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємствПавлов, О. І.; Берегова, Т. А.
2015Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємстваГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2015Виявлення споживацьких вподобань покупців сокової продукції шляхом анкетуванняКордзая, Н. Р.; Чабан, О. В.
2015Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послугЛозовська, Г. М.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Принципи освітнього моніторингуВласюк, Т. М.
2015Облік товарів на підприємствах роздрібної торгівліВласюк, Т. М.; Старенченко, Т. В.
2015Облік кредитних операцій банкуВласюк, Т. М.; Туровська, М. Ю.
2015Чинники впливу на розмір і динаміку дебіторської заборгованості підприємстваВласюк, Т. М.; Войналович, Н. М.
2015Удосконалення облікового забезпечення управління виплатами працівникам підприємстваВласюк, Т. М.; Білоконь, М. С.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)