Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015Стилістичні прийоми створення креативної рекламиСалогубова, В. М.; Янчук, В. В.; Басюк, Є. Г.
2015Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних перевагІвченко, Є. А.; Рубежанська, Ю. О.; Пятніцькова, А. О.
2015Порівняльна характеристика комп'ютерних програм "1С: Бухгалтерія" та "Фінанси без проблем"Радіонова, Наталія Йосипівна; Мажуга, О. Ю.
2015Застосування комп'ютерних технологій для підвищення конкурентоздатності підприємстваРадіонова, Наталія Йосипівна; Каленченко, Т. С.
2015Огляд основних характеристик програми "Парус-підприємство" (комплексна система управління для малих та середніх підприємств)Радіонова, Наталія Йосипівна; Ременюк, Л. М.
2015Вдосконалення маркетингового комплексу підприємстваВечеров, В. Т.; Кремена, О. Ю.
2015Особливості асортиментної політики на роздрібному ринкуПалєхова, Л. Л.; Байтар, М. О.
2015Удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств УкраїниКовальчук, С. В.; Забурмеха, Л. І.
2015Проблемні аспекти застосування маркетингу промисловими підприємствами УкраїниКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2015Значення і розвиток інформаційної логістикиАндрушкевич, З. М.; Олійник, А. О.
2015Тенденції формування сучасної маркетингової концепціїЗабурмеха, Є. М.; Кукурудза, Д.
2015Використання брендингу у банківській сферіЗабурмеха, Є. М.; Карапіщенко, Л. В.
2015Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціямиКарпенко, В. Л.; Мисюк, М. С.
2015Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управлінняГвоздецька, І. В.; Прокопишена, О. М.
2015Перспективи та розвиток реклами у мережі ІнтернетМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2015Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування брендуМурована, Л. В.; Зінорук, Л. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)