Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Напрямки ефективного використання інноваційного потенціалуКоваль, Л. А.; Петрова, Т. В.
2015Проблеми впровадження передових інформаційних технологій на автотранспортних підприємствах України та шляхи їх розв'язанняГерасимяк, Н. В.; Корець, А. А.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2015Планування рекламної діяльності на підприємствіЯренко, А. В.; Марченко, О. А.
2015Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльностіЯнковець, Т. М.; Бондаренко, А. С.
2015Особливості обліку виробничих запасів за нормативним методомКалюжна, Г. Ю.
2015Сучасні стратегії маркетингу та актуальні питання оцінки ризику інвестиційних проектівЗінченко, О. В.; Сайко, К. І.
2015Методика визначення собівартості продукціїЗінченко, О. В.; Поліш, С. В.
2015Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукціїЗінченко, О. В.; Армаш, Г. О.
2015Проблеми обліку товарів на малих підприємствахЗінченко, О. В.; Миненко, М. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Критерії конкурентоспроможності товарівЗаріцька, Н. М.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)