Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26437
Назва: Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компаній
Автори: Геселева, Н. В.
Толстих, А. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Толстих А. В. Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компаній / А. В. Толстих ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26437
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P124.pdf139,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.