Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorТолстих, А. В.-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:43:03Z-
dc.date.available2024-04-29T12:43:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТолстих А. В. Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компаній / А. В. Толстих ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 124.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26437-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleТеорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P124.pdf139,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.