Перегляд зібрання за групою - Теми товар

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 19 із 19
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2017Вплив новітніх технологій на еволюцію грошейОбелець, Т. В.; Канцидайло, Д. А.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2020Експортно-імпортна діяльність ПрАТ "Чинбар"Лошевич, М. Ю.
гру-2004Задоволеність споживачів як основа успіху у бізнесіБондаренко, Світлана Михайлівна
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
2014Особливості асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарюванняБугас, Н. В.; Тищенко, О. В.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2013Роль і місце міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавстві. Повідомлення 1. Роль міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавствіПопович, Н. І.; Беднарчук, М. С.; Доманцевич, Н. І.
2013Роль і місце міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавстві. Повідомлення 2. Місце міжнародного технічного регулювання у товарознавстві взуттяБеднарчук, М. С.; Попович, Н. І.
тра-2021Систематизація різновидів екоупаковки для кавових напоївСавченко, Ю. О.; Омельченко, Г. В.; Рубанка, А. І.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
вер-2023Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"Городянська, Лариса Володимирівна; Татаровський, Артем Андрійович
2018Управление товарным ассортиментом предприятияАрефьев, С. О.; Чжан, Мань
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.