Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1446
Назва: Задоволеність споживачів як основа успіху у бізнесі
Інші назви: SATISFACTION OF CONSUMERS’ REQUIREMENTS AS THE BUSINESS SUCCESS BASIS
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Ключові слова: ринок взуття
задоволеність споживачів
лояльність
товар
вивчення потреб споживачів
додавання споживчої вартості
індекс задоволеності споживачів
Дата публікації: гру-2004
Бібліографічний опис: Бондаренко С. Задоволеність споживачів як основа успіху у бізнесі [Текст] / С. Бондаренко // Економіст. — 2004. — № 12. — С. 35—37.
Source: Економіст
Короткий огляд (реферат): Сьогодні задоволення потреб споживачів є базовим принципом здійснення управлінської діяльності будь-якої організації. Для цього доцільно визначити пакет «товар-послуга», розробити систему додавання споживчої вартості, впровадити систему вимірювання виробничої ефективності та налагодити зворотній зв'язок зі споживачами, який грунтується на вивченні ступеня задоволеності споживачів. У передових країнах світу задоволеність споживачів визначається методом соціологічного опитування, за результатами якого розраховуються індекси та показники задоволеності та лояльності споживачів. Використовуючи досвід Стокгольмської економічної школи (Санкт-Петербург, Росія), в Україні протягом 2001-2003 років проводилось соціологічне опитування споживачів Києва з метою визначення рівня конкурентоспроможності, задоволеності споживачів та рейтингу дитячого взуття на українському ринку. Отримані результати показали позитивну тенденцію зростання задоволеності українських споживачів вітчизняною продукцією. Українські підприємства повинні вивчати, що потрібно споживачам і задовольняти ці потреби. Саме за такого підходу можна досягти високої конкурентоспроможності вітчизняного виробника на внутрішньому та світовому ринках. Це сприятиме розвитку ринкової економіки в Україні та руху нашої держави до процвітання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1446
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko_2004_P35-37.pdf541,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.