Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9515
Назва: Управление товарным ассортиментом предприятия
Інші назви: Управління товарним асортиментом підприємства
Product mix management
Автори: Арефьев, С. О.
Чжан, Мань
Ключові слова: товар
номенклатура
товарный ассортимент
ассортиментная концепция
дифференциация
модификация
товарний асортимент
асортиментна концепція
диференціація
модифікація
goods
nomenclature
commodity assortment
assortment concept
differentiation
modification
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Арефьев С. О. Управление товарным ассортиментом предприятия / С. О. Арефьев, Чжан Мань // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 6-17.
Короткий огляд (реферат): Управления товарным ассортиментом – одно из главных направлений деятельности каждого предприятия. Особенно это направление приобретает значимость в нынешних условиях, когда к товару со стороны потребителя предъявляются повышенные требования по качеству и ассортименту, и от эффективности работы с производимыми товарами зависят все экономические показатели организации и рыночная доля. Как свидетельствует мировой опыт, лидерство в конкурентной борьбе получает тот, кто наиболее компетентен в управлении товарным ассортиментом и владеет методами ее реализации.
Управління товарним асортиментом – один з головних напрямків діяльності кожного підприємства. Особливо цей напрям набуває значущості в нинішніх умовах, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги щодо якості та асортименту, і від ефективності роботи з виробленими товарами залежать всі економічні показники організації та ринкова частка. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний в управлінні товарним асортиментом і володіє методами його реалізації.
Product range management is one of the main activities of each enterprise. Especially this direction acquires significance in the current conditions, when the consumer demands higher quality and assortment on the part of the consumer, and all the economic indicators of the organization and the market share depend on the efficiency of work with the produced goods. According to world experience, the leader in competition is the one who is most competent in managing the product range and owns methods for its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9515
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P006-017.pdf249,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.