Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрефьев, С. О.-
dc.contributor.authorЧжан, Мань-
dc.date.accessioned2018-06-25T20:23:02Z-
dc.date.available2018-06-25T20:23:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАрефьев С. О. Управление товарным ассортиментом предприятия / С. О. Арефьев, Чжан Мань // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 6-17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9515-
dc.description.abstractУправления товарным ассортиментом – одно из главных направлений деятельности каждого предприятия. Особенно это направление приобретает значимость в нынешних условиях, когда к товару со стороны потребителя предъявляются повышенные требования по качеству и ассортименту, и от эффективности работы с производимыми товарами зависят все экономические показатели организации и рыночная доля. Как свидетельствует мировой опыт, лидерство в конкурентной борьбе получает тот, кто наиболее компетентен в управлении товарным ассортиментом и владеет методами ее реализации.uk
dc.description.abstractУправління товарним асортиментом – один з головних напрямків діяльності кожного підприємства. Особливо цей напрям набуває значущості в нинішніх умовах, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги щодо якості та асортименту, і від ефективності роботи з виробленими товарами залежать всі економічні показники організації та ринкова частка. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний в управлінні товарним асортиментом і володіє методами його реалізації.uk
dc.description.abstractProduct range management is one of the main activities of each enterprise. Especially this direction acquires significance in the current conditions, when the consumer demands higher quality and assortment on the part of the consumer, and all the economic indicators of the organization and the market share depend on the efficiency of work with the produced goods. According to world experience, the leader in competition is the one who is most competent in managing the product range and owns methods for its implementation.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectноменклатураuk
dc.subjectтоварный ассортиментuk
dc.subjectассортиментная концепцияuk
dc.subjectдифференциацияuk
dc.subjectмодификацияuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectасортиментна концепціяuk
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectмодифікаціяuk
dc.subjectgoodsuk
dc.subjectnomenclatureuk
dc.subjectcommodity assortmentuk
dc.subjectassortment conceptuk
dc.subjectdifferentiationuk
dc.subjectmodificationuk
dc.titleУправление товарным ассортиментом предприятияuk
dc.title.alternativeУправління товарним асортиментом підприємстваuk
dc.title.alternativeProduct mix managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАреф'єв, С. О.-
local.contributor.altauthorArefiev, S.-
local.contributor.altauthorZhang, Manh-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтириuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P006-017.pdf249,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.