Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8114
Title: Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомлення
Authors: Євсейцева, О. С.
Козачук, А. С.
Keywords: хоррор-маркетинг
споживач
емоції
страх
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Козачук А. С. Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомлення / А. С. Козачук ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 329-330.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8114
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P329-330.pdf371,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.