Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorКозачук, А. С.-
dc.date.accessioned2017-11-14T10:29:00Z-
dc.date.available2017-11-14T10:29:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКозачук А. С. Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомлення / А. С. Козачук ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 329-330.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8114-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectхоррор-маркетингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectстрахuk
dc.titleХоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомленняuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P329-330.pdf371,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.