Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
Назва: Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї
Автори: Дерев'янченко, Т. Є.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Дерев'янченко Т. Є. Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї [Текст] / Т. Є. Дерев'янченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 222-224.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми оцінювання і контролю результатів рекламної кампанії як складової контролю маркетингу і визначальної характеристики рекламного бізнесу. Цей процес, який найчастіше передбачає періодичне, всебічне і об'єктивне порівнювання планових і фактичних показників, в економічній літературі досліджено недостатньо.
Рассмотрены проблемы оценивания и контроля результатов рекламной кампании как составляющей контроля маркетинга и определяющей характеристики рекламного бизнеса. Этот процесс, который чаще всего предусматривает периодическое, всестороннее и объективное сравнивание плановых и фактических показателей, в экономической литературе исследовано недостаточно.
The problems of estimation and control of results of an advertising campaign are considered as to the constituent of control of marketing and the defining characteristic of advertising. This process which foresees periodic, comprehensive and objective comparison of planned and actual indexes, in the economic literature it is investigational not enough.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V55_P222-224.pdf308,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.