Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев'янченко, Т. Є.uk
dc.date.accessioned2017-05-17T13:20:31Z-
dc.date.available2017-05-17T13:20:31Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationДерев'янченко Т. Є. Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї [Текст] / Т. Є. Дерев'янченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 222-224.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми оцінювання і контролю результатів рекламної кампанії як складової контролю маркетингу і визначальної характеристики рекламного бізнесу. Цей процес, який найчастіше передбачає періодичне, всебічне і об'єктивне порівнювання планових і фактичних показників, в економічній літературі досліджено недостатньо.uk
dc.description.abstractРассмотрены проблемы оценивания и контроля результатов рекламной кампании как составляющей контроля маркетинга и определяющей характеристики рекламного бизнеса. Этот процесс, который чаще всего предусматривает периодическое, всестороннее и объективное сравнивание плановых и фактических показателей, в экономической литературе исследовано недостаточно.ru
dc.description.abstractThe problems of estimation and control of results of an advertising campaign are considered as to the constituent of control of marketing and the defining characteristic of advertising. This process which foresees periodic, comprehensive and objective comparison of planned and actual indexes, in the economic literature it is investigational not enough.en
dc.languageuk
dc.titleОцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDerevyanchenko, T. E.en
local.contributor.altauthorДеревянченко, Т. Е.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (55)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V55_P222-224.pdf308,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.