Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
Title: Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї
Authors: Дерев'янченко, Т. Є.
Issue Date: 2010
Citation: Дерев'янченко Т. Є. Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї [Текст] / Т. Є. Дерев'янченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 222-224.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Розглянуто проблеми оцінювання і контролю результатів рекламної кампанії як складової контролю маркетингу і визначальної характеристики рекламного бізнесу. Цей процес, який найчастіше передбачає періодичне, всебічне і об'єктивне порівнювання планових і фактичних показників, в економічній літературі досліджено недостатньо.
Рассмотрены проблемы оценивания и контроля результатов рекламной кампании как составляющей контроля маркетинга и определяющей характеристики рекламного бизнеса. Этот процесс, который чаще всего предусматривает периодическое, всестороннее и объективное сравнивание плановых и фактических показателей, в экономической литературе исследовано недостаточно.
The problems of estimation and control of results of an advertising campaign are considered as to the constituent of control of marketing and the defining characteristic of advertising. This process which foresees periodic, comprehensive and objective comparison of planned and actual indexes, in the economic literature it is investigational not enough.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V55_P222-224.pdf308,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.