Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 561 до 580 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
гру-2018Організація обліку, аналізу та аудиту товарів ТОВ "ІМПРЕЗА ПОЛІСЕРВІС"Пономаренко, Ігор Віталійович; Шупта, Анна Ігорівна
жов-2018Впровадження системного маркетингу у діяльність компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
гру-2018Аналіз трудового потенціалу УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 561 до 580 з 998