Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 541 до 560 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Інтернет-маркетинг та його особливостіЄвсейцева, О. С.; Шнітко, Є. С.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 541 до 560 з 998