Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
жов-2018Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Губань, Катерина Федорівна
жов-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Д. Ю.
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
лип-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Innovative development model of institutions of higher education in the system of strategic priorities of competitiveness managementTarasenko, I. O.; Verhun, Antonina; Bondarchuk, Julia; Tarasenko, O. S.
сер-2018Теоретико-методичні основи управління економічною безпекою вищої освітиТарасенко, О. С.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, Olga; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2018Напрям модернізації – підприємницький університетГрищенко, І. М.
2018Functional approach to the definition of subsystems and economic security elementsGryshchenko, Ivan
2018External and internal elements of the economic security systemGryshchenko, Ivan
2018Оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічних працівників вищого навчального закладуГрищенко, І. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 998