Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572
Назва: Роль маркетингу в рекреаційній сфері
Автори: Гайдай, М.
Шкода, М. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Гайдай М. Роль маркетингу в рекреаційній сфері / М. Гайдай. М. С. Шкода // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 103-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171207OIIP_P103-104.pdf280,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.