Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, М.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2017-03-20T13:34:04Z-
dc.date.available2017-03-20T13:34:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГайдай М. Роль маркетингу в рекреаційній сфері / М. Гайдай. М. С. Шкода // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 103-104.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРоль маркетингу в рекреаційній сферіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionCучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес–знаньuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171207OIIP_P103-104.pdf280,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.