Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4266
Назва: Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструмент
Автори: Коломієць, К. Ю.
Геселева, Н. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Коломієць К. Ю. Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструмент / К. Ю. Коломієць, Н. В. Геселева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4266
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P074.pdf176,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.