Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4266
Title: Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструмент
Authors: Коломієць, К. Ю.
Геселева, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Коломієць К. Ю. Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструмент / К. Ю. Коломієць, Н. В. Геселева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 74.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4266
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P074.pdf176,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.