Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160
Назва: Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товару
Автори: Федорук, М. О.
Рощіна, Н. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Федорук М. О. Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товару / М. О. Федорук, Н. В. Рощіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P168.pdf190,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.