Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорук, М. О.-
dc.contributor.authorРощіна, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:15:51Z-
dc.date.available2017-01-24T10:15:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФедорук М. О. Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товару / М. О. Федорук, Н. В. Рощіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 168.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleВикористання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товаруuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P168.pdf190,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.