Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160
Title: Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товару
Authors: Федорук, М. О.
Рощіна, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Федорук М. О. Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товару / М. О. Федорук, Н. В. Рощіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 168.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4160
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P168.pdf190,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.